Модель JASPER (Joint Attention, Symbolic Play, Engagement, and Regulation — Спільна увага, Символічна гра, Взаємодія та Саморегуляція) відіграє важливу роль у розвитку комунікативних та соціальних навичок у дітей з аутизмом. Зосереджуючись на ключових сферах, таких як спільна увага та взаємна залученість, JASPER закладає основу для змістовної соціальної взаємодії. Модель використовує природні, ігрові стратегії, які легко інтегруються в повсякденне життя, що робить її ефективною та доступною. Завдяки структурованим, але гнучким втручанням, JASPER сприяє ініціативності та здатності відповідати на соціальні сигнали, відкриваючи шлях до кращого спілкування та побудови стосунків. Більше у доповіді проф. Стефані Шайр "Роль моделі JASPER у розвитку комунікації та соціальних навичок"